KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 1 Przeszukiwanie po indeksie: autorskim (osobowym) tytułowym tematycznym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje w odpowiedzi na pytanie: Kopociński, Dariusz. Filia nr 1 EddaTytuł oryginału: "Edda". AUTOR:Kostick, Conor [>>] Kopociński, Dariusz. TłumaczenieADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2012. SERIA:Kroniki Awatarów / Conor Kostick : cz. 3 TEMATYKA:Gry komputeroweRzeczywistość wirtualnaPowieśćFantastykaLiteratura irlandzka FORMAGATUNEK:Książki. Proza. POWSTANIE DZIEŁA:2011 r. OPISFIZYCZNY:418, [3] strona ; 21 cm. SYGNATURA: IV/F KOD KRESKOWYINWENTARZ:10100058490058490 ODBIORCY:Młodzież. 14-17 lat. TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Witajcie w imperium lorda Scanthaxa... W świecie Eddy wszystko składa się z pikseli - z wyjątkiem Penelopy. Podczas gdy jej ludzkie ciało utrzymywane jest przy życiu w szpitalnym łóżku, jej awatar wiedzie życie Księżniczki na zamku ostatniego władcy Eddy, lorda Scanthaxa. Dzięki umiejętności skryptowania Penelopa może dokonać w elektronicznej rzeczywistości dosłownie wszystkiego, łącznie z wytworzeniem zabójczej broni dla swojego opiekuna. Jednak szkopuł w tym, że coraz mniej ufa jego planom. I coraz bardziej pragnie poznać jego wrogów. Gdy dochodzi do inwazji na kolejne wirtualne światy, Erik-Cindella z Epica i Zjawa z Sagi stają się częścią historii i biorą udział w ostatecznej wielkiej wojnie pomiędzy ludźmi a elektroniczną inteligencją. Czy jest jakakolwiek szansa na pokojowe rozwiązanie? A może wszystko musi się rozstrzygnąć za sprawą czarów, mieczy i pistoletów? UWAGI:Oznaczenia odpowiedzialności: Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. SERIA: Kroniki Awatarów stanowią >> [Pokaż pozycje serii] Tom 1 EpicTytuł oryginału: "Epic".Na planecie Nowa Ziemia od pokoleń panuje nienaruszalne prawo: zakaz używania przemocy. Wszystkie konflikty rozwiązywane są na arenie Epica - gry komputerowej, w której toczy się równoległa rzeczywistość, a bohaterowie sterowani przez ludzi podejmują decyzje mające skutki w codziennym życiu. Na najlepszych graczy czekają bogactwa, miejsca na uniwersytecie i lukratywne stanowiska w rządzie. Losy najsłabszych są przesądzone. Aż pewnego dnia ktoś podważa fundamentalne zasady gry i społecznego porządku. Erik i jego przyjaciele podejmują karkołomną misję, której skutków nikt nie potrafi przewidzieć. Misję, która pokaże, czy władza rzeczywiście gra fair. I czy warto podjąć wyzwanie, które zmieni świat - lub go zniszczy. Tom 2 SagaTytuł oryginału: "Saga".W wirtualnym świecie Sagi szaleje na deskolotce piętnastoletnia skaterka Zjawa. Należąca do anarchistycznego gangu punków. Choć nie ma kompletnie żadnych wspomnień z przeszłości, narasta w niej przekonanie o jakichś niezwykłych zdolnościach, które w niej drzemią. Kim jest naprawdę? Jakim cudem została wplątana w walkę z samą Czarną Królową, okrutną władczynią Sagi? I co u jej boku robi Cindella, awatar Erika z planety Nowa Ziemia? Trudno przewidzieć, co się stanie, gdy w poszukiwaniu straconej tożsamości Zjawa sięgnie zbyt głęboko lub odważy się wyjść poza granice znanego sobie świata. Czy będzie to droga do wolności, czy raczej do szaleństwa i samounicestwienia? A ty - skąd masz pewność, że jesteś realny?... Tom 3 EddaTytuł oryginału: "Edda".Witajcie w imperium lorda Scanthaxa... W świecie Eddy wszystko składa się z pikseli - z wyjątkiem Penelopy. Podczas gdy jej ludzkie ciało utrzymywane jest przy życiu w szpitalnym łóżku, jej awatar wiedzie życie Księżniczki na zamku ostatniego władcy Eddy, lorda Scanthaxa. Dzięki umiejętności skryptowania Penelopa może dokonać w elektronicznej rzeczywistości dosłownie wszystkiego, łącznie z wytworzeniem zabójczej broni dla swojego opiekuna. Jednak szkopuł w tym, że coraz mniej ufa jego planom. I coraz bardziej pragnie poznać jego wrogów. Gdy dochodzi do inwazji na kolejne wirtualne światy, Erik-Cindella z Epica i Zjawa z Sagi stają się częścią historii i biorą udział w ostatecznej wielkiej wojnie pomiędzy ludźmi a elektroniczną inteligencją. Czy jest jakakolwiek szansa na pokojowe rozwiązanie? A może wszystko musi się rozstrzygnąć za sprawą czarów, mieczy i pistoletów? DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 1 EpicTytuł oryginału: "Epic". AUTOR:Kostick, Conor [>>] Kopociński, Dariusz. TłumaczenieADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2011. SERIA:Kroniki Awatarów / Conor Kostick : cz. 1 TEMATYKA:Gry komputerowePowieśćFantastykaLiteratura irlandzka FORMAGATUNEK:Książki. Proza. POWSTANIE DZIEŁA:2004 r. OPISFIZYCZNY:356, [4] strony ; 21 cm. SYGNATURA: IV/F KOD KRESKOWYINWENTARZ:10100058488758488 ODBIORCY:Młodzież. 14-17 lat. TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Epic to nie tylko gra. To kwestia życia lub śmierci... Na planecie Nowa Ziemia od pokoleń panuje nienaruszalne prawo: zakaz używania przemocy. Wszystkie konflikty rozwiązywane są na arenie Epica - gry komputerowej, w której toczy się równoległa rzeczywistość, a bohaterowie sterowani przez ludzi podejmują decyzje mające skutki w codziennym życiu. Na najlepszych graczy czekają bogactwa, miejsca na uniwersytecie i lukratywne stanowiska w rządzie. Losy najsłabszych są przesądzone. Aż pewnego dnia ktoś podważa fundamentalne zasady gry i społecznego porządku. Erik i jego przyjaciele podejmują karkołomną misję, której skutków nikt nie potrafi przewidzieć. Misję, która pokaże, czy władza rzeczywiście gra fair. I czy warto podjąć wyzwanie, które zmieni świat - lub go zniszczy. UWAGI:Oznaczenia odpowiedzialności: Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. SERIA: Kroniki Awatarów stanowią >> [Pokaż pozycje serii] Tom 1 EpicTytuł oryginału: "Epic".Na planecie Nowa Ziemia od pokoleń panuje nienaruszalne prawo: zakaz używania przemocy. Wszystkie konflikty rozwiązywane są na arenie Epica - gry komputerowej, w której toczy się równoległa rzeczywistość, a bohaterowie sterowani przez ludzi podejmują decyzje mające skutki w codziennym życiu. Na najlepszych graczy czekają bogactwa, miejsca na uniwersytecie i lukratywne stanowiska w rządzie. Losy najsłabszych są przesądzone. Aż pewnego dnia ktoś podważa fundamentalne zasady gry i społecznego porządku. Erik i jego przyjaciele podejmują karkołomną misję, której skutków nikt nie potrafi przewidzieć. Misję, która pokaże, czy władza rzeczywiście gra fair. I czy warto podjąć wyzwanie, które zmieni świat - lub go zniszczy. Tom 2 SagaTytuł oryginału: "Saga".W wirtualnym świecie Sagi szaleje na deskolotce piętnastoletnia skaterka Zjawa. Należąca do anarchistycznego gangu punków. Choć nie ma kompletnie żadnych wspomnień z przeszłości, narasta w niej przekonanie o jakichś niezwykłych zdolnościach, które w niej drzemią. Kim jest naprawdę? Jakim cudem została wplątana w walkę z samą Czarną Królową, okrutną władczynią Sagi? I co u jej boku robi Cindella, awatar Erika z planety Nowa Ziemia? Trudno przewidzieć, co się stanie, gdy w poszukiwaniu straconej tożsamości Zjawa sięgnie zbyt głęboko lub odważy się wyjść poza granice znanego sobie świata. Czy będzie to droga do wolności, czy raczej do szaleństwa i samounicestwienia? A ty - skąd masz pewność, że jesteś realny?... Tom 3 EddaTytuł oryginału: "Edda".Witajcie w imperium lorda Scanthaxa... W świecie Eddy wszystko składa się z pikseli - z wyjątkiem Penelopy. Podczas gdy jej ludzkie ciało utrzymywane jest przy życiu w szpitalnym łóżku, jej awatar wiedzie życie Księżniczki na zamku ostatniego władcy Eddy, lorda Scanthaxa. Dzięki umiejętności skryptowania Penelopa może dokonać w elektronicznej rzeczywistości dosłownie wszystkiego, łącznie z wytworzeniem zabójczej broni dla swojego opiekuna. Jednak szkopuł w tym, że coraz mniej ufa jego planom. I coraz bardziej pragnie poznać jego wrogów. Gdy dochodzi do inwazji na kolejne wirtualne światy, Erik-Cindella z Epica i Zjawa z Sagi stają się częścią historii i biorą udział w ostatecznej wielkiej wojnie pomiędzy ludźmi a elektroniczną inteligencją. Czy jest jakakolwiek szansa na pokojowe rozwiązanie? A może wszystko musi się rozstrzygnąć za sprawą czarów, mieczy i pistoletów? DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 1 SagaTytuł oryginału: "Saga". AUTOR:Kostick, Conor [>>] Kopociński, Dariusz. TłumaczenieADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Wydawnictwo Telbit, copyright 2012. SERIA:Kroniki Awatarów / Conor Kostick : cz. 2 TEMATYKA:Gry komputerowePowieśćFantastykaLiteratura irlandzka FORMAGATUNEK:Książki. Proza. POWSTANIE DZIEŁA:2006 r. OPISFIZYCZNY:355, [2] strony ; 21 cm. SYGNATURA: IV/F KOD KRESKOWYINWENTARZ:10100058489458489 ODBIORCY:Młodzież. 14-17 lat. TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>W wirtualnym świecie Sagi szaleje na deskolotce piętnastoletnia skaterka Zjawa. Należąca do anarchistycznego gangu punków. Choć nie ma kompletnie żadnych wspomnień z przeszłości, narasta w niej przekonanie o jakichś niezwykłych zdolnościach, które w niej drzemią. Kim jest naprawdę? Jakim cudem została wplątana w walkę z samą Czarną Królową, okrutną władczynią Sagi? I co u jej boku robi Cindella, awatar Erika z planety Nowa Ziemia? Trudno przewidzieć, co się stanie, gdy w poszukiwaniu straconej tożsamości Zjawa sięgnie zbyt głęboko lub odważy się wyjść poza granice znanego sobie świata. Czy będzie to droga do wolności, czy raczej do szaleństwa i samounicestwienia? A ty - skąd masz pewność, że jesteś realny?... UWAGI:Oznaczenia odpowiedzialności: Conor Kostick ; przekład Dariusz Kopociński. SERIA: Kroniki Awatarów stanowią >> [Pokaż pozycje serii] Tom 1 EpicTytuł oryginału: "Epic".Na planecie Nowa Ziemia od pokoleń panuje nienaruszalne prawo: zakaz używania przemocy. Wszystkie konflikty rozwiązywane są na arenie Epica - gry komputerowej, w której toczy się równoległa rzeczywistość, a bohaterowie sterowani przez ludzi podejmują decyzje mające skutki w codziennym życiu. Na najlepszych graczy czekają bogactwa, miejsca na uniwersytecie i lukratywne stanowiska w rządzie. Losy najsłabszych są przesądzone. Aż pewnego dnia ktoś podważa fundamentalne zasady gry i społecznego porządku. Erik i jego przyjaciele podejmują karkołomną misję, której skutków nikt nie potrafi przewidzieć. Misję, która pokaże, czy władza rzeczywiście gra fair. I czy warto podjąć wyzwanie, które zmieni świat - lub go zniszczy. Tom 2 SagaTytuł oryginału: "Saga".W wirtualnym świecie Sagi szaleje na deskolotce piętnastoletnia skaterka Zjawa. Należąca do anarchistycznego gangu punków. Choć nie ma kompletnie żadnych wspomnień z przeszłości, narasta w niej przekonanie o jakichś niezwykłych zdolnościach, które w niej drzemią. Kim jest naprawdę? Jakim cudem została wplątana w walkę z samą Czarną Królową, okrutną władczynią Sagi? I co u jej boku robi Cindella, awatar Erika z planety Nowa Ziemia? Trudno przewidzieć, co się stanie, gdy w poszukiwaniu straconej tożsamości Zjawa sięgnie zbyt głęboko lub odważy się wyjść poza granice znanego sobie świata. Czy będzie to droga do wolności, czy raczej do szaleństwa i samounicestwienia? A ty - skąd masz pewność, że jesteś realny?... Tom 3 EddaTytuł oryginału: "Edda".Witajcie w imperium lorda Scanthaxa... W świecie Eddy wszystko składa się z pikseli - z wyjątkiem Penelopy. Podczas gdy jej ludzkie ciało utrzymywane jest przy życiu w szpitalnym łóżku, jej awatar wiedzie życie Księżniczki na zamku ostatniego władcy Eddy, lorda Scanthaxa. Dzięki umiejętności skryptowania Penelopa może dokonać w elektronicznej rzeczywistości dosłownie wszystkiego, łącznie z wytworzeniem zabójczej broni dla swojego opiekuna. Jednak szkopuł w tym, że coraz mniej ufa jego planom. I coraz bardziej pragnie poznać jego wrogów. Gdy dochodzi do inwazji na kolejne wirtualne światy, Erik-Cindella z Epica i Zjawa z Sagi stają się częścią historii i biorą udział w ostatecznej wielkiej wojnie pomiędzy ludźmi a elektroniczną inteligencją. Czy jest jakakolwiek szansa na pokojowe rozwiązanie? A może wszystko musi się rozstrzygnąć za sprawą czarów, mieczy i pistoletów? DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE